zondag 9 oktober 2011

Mijn eerste naailes project

Ik ben ook dit jaar weer gestart met de naailes, superleuk vind ik dat, vooral omdat ik dan eens toekom om kleding voor mezelf te maken, als ik thuis werk, dan wordt het meestal iets voor Nina.



Ik zit in de module vrije tijd, maar omdat dat nogal een ruim begrip is, mocht ik iets kiezen naar mijn zin.



Het werd dan een rok, namelijk 1 uit de laatste knipmode, oct 11, een model met 6 panden, en in de taille zowel elastiek als beleg. Er zit ook een strikband aan.



Heel leuk om te maken, en t is eens een ander model dan altijd die A-lijn rokken.



Toen ik de rok overtekende had ik eigenlijk een andere stof in gedachte, maar toen kwam Vermiljoenshop op de proppen met een nieuw stofje, en toen wist ik plots dat het die ging worden.



En ze is zo mooi geworden als ik in mijn gedachten had, kijk maar :-)!



4 opmerkingen:

  1. Die stof is gewoon perfect hiervoor! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!! En dat al in de eerste naailes, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, hij is prachtig! Ik zie zelf nooit zo goed wat ik kan doen met zo'n 'gigatekeningenstof', bedankt voor het voorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen