dinsdag 3 januari 2012

Dank je SeSa ZaZoZip

Eindelijk kon ik het vandaag ophalen, gisteren was ons postkantoor gesloten!
Het was al een kadoodoosje, en bij het openmaken zag ik al een prachtig papiertje.
De inhoud is nog veel mooier: een mokjas, een papierenzakdoekzakje (met inhoud, zal zeker goed van pas komen), drie prachtig gehaakte paddestoeltjes, een kerstster, een benen hartje, een vorm om koekjes te bakken in kerstboomvorm, en nog de bijpassende stofjes. En dan nog iets dat ik heel hard kan gebruiken dit jaar, een gelukspopje!
Hartelijk bedankt ZaZoZip, ik ben er heel blij mee, en iedereen kan beamen dat ik een grote voorliefde heb voor paddestoeltjes!
Sorry dat je zo lang moest wachten eer ik het kon ophalen!
Ik heb nog niet gevonden hoe ik moet linken vanop deze app, maar u vindt deze creatieve madam op ZaZoZip.blogspot.com
Nogmaals dankjewel, ook voor de lieve Tess die dit weer mogelijk heeft gemaakt!!

6 opmerkingen:

  1. Vixi, fijn dat ik jouw Secret Santa mocht zijn. Samen met die ietsiepietsieminikabouters onder die paddestoelen duim ik mee en wens je dit jaar vooral veel tranen van geluk !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens leuk pakje! Keischattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij nog eens van je te horen....!!!
    Geen zin om het bloggen te hernemen meid?
    Ik mis je! Jij bent diegene waardoor ik begon te naaien èn bloggen, dat vergeet ik nooit!!!

    KAtrien xxx

    BeantwoordenVerwijderen