dinsdag 4 oktober 2011

Nina 3 jaar, the prequel


Nina werd vrijdag 30-9 drie jaar!! Een mega grote gebeurtenis in het leven van zo een klein spookje, vooral omdat dit de eerste keer is dat ze het echt goed besefte.
Al weken lang ging het van: En een taart, en kaarsjes en een kroontje en cadeautjes...De verwachtingen waren hooggespannen, dus moest mama maar aan het naaien gaan.
Trouwens net wat ik nodig had, de spreekwoordelijke sjot onder mijn gat om terug aan het naaien te gaan na Lili. Want tijdens mijn zwangerschap had ik mega-inspi, die was erna volledig verdwenen, maar bon, we zijn dus terug tegoei vertrokken.
Ze startte dit jaar ook met school, en dus stonden er ook cadeautjes op het programma voor de kindjes. Ik ben wel ongelooflijk blij dat ze in september verjaart, nu waren ze nog maar met 13 :-)
Ik koos voor knikkerzakjes ala Eloleo, maar ipv biais gebruikte ik touw en touwstoppers. Ik wou eigenlijk graag mijn restjes wat verwerken maar uiteindelijk riep mijn gezond verstand dat ik best allemaal dezelfde maakte want dat er anders ruzie zou kunnen komen (ken 3 jarigen...)
Ik maakte ook een stempel voor aan de zakjes te hangen en dan nog een reversible bag voor de juf. De juf draagt bijna altijd paars, laat dat nu net een kleur zijn waar ik een hekel aan heb en bijgevolg dus ook geen enkel stofje in heb. Ik vond iets aubergine, komt toch wat in de buurt van paars ;-).
En last but not least maakte ik ook nog een kroontje, naar het recept van polkadotjes, en met wat viltversiering erop. Deze kon ze al de dag voor haar verjaardag aan naar school, want Jules die verjaarde dan.
En Jules, die mocht voor haar verjaardagsweekend mee naar huis op logement, maar daarover meer in een volgende post, samen met 'de taart' en 'het verjaardagskleedje'
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten